A Greennovációs Nagydíj kiemelt célja, hogy a környezettudatosabb gazdaságért tevékenykedők megismerjék egymás munkásságát, s mindemellett a lakosság is informálódjon, hogy milyen irányba halad ezen a területen a gazdaság. Ezért ebben az évben kiemelt helyet kap a szélesebb körű kommunikációs támogatás.

AMIT A PÁLYÁZÓKNAK A VERSENYEN VALÓ RÉSZVÉTELEN TÚL KÍNÁLUNK:

1. A workshopon való részvétel
2. Díj elnyerése esetén – saját kommunikációban Greennovációs Nagydíj logóhasználat
3. A Professional Publishing Hungary egyes lapjai mellett terjesztett különkiadványban megjelentetjük az összes jelentkező esetleírását
4. Széles körű médiakommunikáció az eredményekről
5. Saját kiadványainkban való megjelenések (55 000 példány, közel 150 000 olvasó havonta)
6. E-dm kommunikáció 84 000 fős listán
7. A kategóriagyőztesek előadhatnak a 2015-ös Greennovációs Workshopon