A PÁLYÁZATOK UTÓKOMMUNIKÁCIÓJA
A Greennovációs Nagydíj kiemelt célja, hogy a környezettudatosabb gazdaságért tevékenykedők megismerjék egymás munkásságát, s mindemellett a lakosság is informálódjon, milyen irányba halad ezen a területen a gazdaság. Ezért kiemelkedően fontosnak tartjuk a pályázatok széleskörű kommunikációs támogatását.
Amit a pályázóknak a versenyen való részvételen túl kínálunk:
A Greennovációs workshopon való részvétel
Kategóriagyőzelem, valamint a Greennovációs Nagydíj elnyerése esetén Greennovációs Nagydíj logóhasználat 1 évig
A Professional Publsihing Hungary Kiadó egyes lapjai mellett terjesztett különkiadványban megjelentetjük az összes jelentkező rövid projektleírását, képpel illusztrálva.
Médiakommunikáció az eredményekről
A Professional Publishing Hungary Kiadó kiadványaiban (55 000 példány, közel 150.000 olvasó havonta), online felületein és online hírleveleiben megjelenés