A PÁLYÁZATOK UTÓKOMMUNIKÁCIÓJA

A Greennovációs Nagydíj kiemelt célja, hogy a környezettudatosabb gazdaságért tevékenykedők megismerjék egymás munkásságát, s mindemellett a lakosság is informálódjon, milyen irányba halad ezen a területen a gazdaság. Ezért kiemelkedően fontosnak tartjuk a pályázatok széleskörű kommunikációs támogatását.

Amit a pályázóknak a versenyen való részvételen túl kínálunk:

A  Greennovációs workshopon való részvétel

Kategóriagyőzelem, valamint a Greennovációs Nagydíj elnyerése esetén Greennovációs Nagydíj logóhasználat 1 évig

A Professional Publsihing Hungary Kiadó egyes lapjai mellett terjesztett különkiadványban megjelentetjük az összes jelentkező rövid projektleírását, képpel illusztrálva.

Médiakommunikáció az eredményekről

A Professional Publishing Hungary Kiadó kiadványaiban (55 000 példány, közel 150.000 olvasó havonta), online felületein és online hírleveleiben megjelenés